دکتر محمد ساتکین به عنوان معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا منصوب شد

دکتر اردکانیان طی حکمی دکتر محمد ساتکین را به عنوان معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا منصوب کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل ساتبا: صبح امروز یکشنبه مورخ ۱۰ فروردین با حضور مهندس حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو و مهندس نیک روش مدیرکل دفتر وزارتی و مشاور وزیر نیرو، مراسم معارفه دکتر ساتکین به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار گردید.

به نقل از این گزارش: مهندس حائری در ابتدای آیین معارفه ریاست جدید سازمان ساتبا ضمن عرض تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه از زحمات جناب آقای دکتر صادق زاده به عنوان بنیان گذار اولیه ساتبا در حوزه وضع قوانین و ضوابط این حوزه در کنار سایر مسئولین، تشکر و قدردانی نمود.

انتخاب رییس جدید ساتبا از بدنه سازمان

معاون برق و انرژی وزارت نیرو در ادامه این مراسم افزود: بسیار جای خرسندی است که در فرآیند انتخاب ریاست جدید ساتبا در کنار درنظرگرفتن اصل شایستگی، داشتن تخصص و انگیزه لازم، واگذاری این مسئولیت به فردی از بدنه ی سازمان ساتبا که با نقاط ضعف و قوت آن آشنا باشد از معیارهای اصلی است که مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت ارائه شده از سوی دکتر ساتکین اظهار امیدواری کردند که با عزم همکاران سازمان ساتبا زمینه برای تحقق این برنامه ها فراهم خواهد بود.

ایشان اضافه کرد: در حکم وزیر محترم نیرو ضمن اشاره به پیشبرد برنامه های این سازمان و رسیدگی به مسائل متقاضیان و سرمایه گذاران و پیگیری وضعیت آنها تاحصول نتیجه با هدف جهش تولید و رونق، در سایه هماهنگی و پشتیبانی شورای سیاست گذاری انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی که از سوی وزیر تعیین گردیده اند، اجرا خواهد شد.

برنامه آتی ساتبا با محوریت تعامل با وزارت نیرو

در ادامه جناب آقای دکتر ساتکین ضمن تشکر از اعتماد وزیر محترم نیرو در انتصاب ایشان، از زحمات مدیران پیشین سازمان های سانا، سابا و ساتبا به ویژه جناب آقای دکتر صادق زاده تشکر نموده و ابراز امیدواری کردند که با تکیه به تجربه کارشناسان و همکاران سازمان ساتبا و همچنین هماهنگی با سایر بخش های وزارت نیرو بتوانند اهداف تعیین شده در حکم انتصابی وزیر محترم نیرو را با استفاده از برنامه های پیشنهادی محقق سازند.
دکتر ساتکین با بیان اینکه تمرکز برنامه های این سازمان بر محوریت طرح ها و همچنین تعاملات موثر با وزارت نیرو خواهد بود افزود: امیدوار است با پشتیبانی شورای راهبری و سیاست گذاری انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی با تعاملات حداکثری و تقابلات حداقلی با اتکا به تجربه موجود به اهداف مورد انتظار دست یابیم.

این گزارش می افزاید: دکتر محمد ساتکین با داشتن سابقه فعالیت بیش از بیست سال پیش از این به عنوان مدیرکل دفتر پتانسیل سنجی و ارزیابی منابع در سازمان ساتبا مشغول به خدمت بوده است.

منبع: ساتبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشر و بازنشر تمامی مطالب در سایت و فضای مجازی تنها با درج آدرس www.iransolarmag.com مجاز است.